odpowiedzi na moje pytania

Zapomniałem mój login i hasło

Zapomniałem mój login/e-mail. Jak mogę go odzyskać?
Wejdź na stronę główną działu Strefa Klienta.
Aby odzyskać adres mailowy potrzebny do zalogowania się, kliknij na "Zapomniałeś swój e-mail?".
Przygotuj fakturę, ponieważ będziesz proszony o podanie nazwiska oraz numeru klienta znajdującego się na fakturze. Na stronie pojawi się adres e-mail/login potrzebny do zalogowania się do konta.

Zapomniałem hasło, co mam zrobić?
Wejdź na główną stronę Strefy Klienta.
Jeśli zapomniałeś hasło, kliknij na "Zapomniałeś hasło?". Opis dalszego postępowania zostanie wysłany na podany przez ciebie adres e-mail, ten sam, który jest Twoim loginem.

Skąd wziąć login i hasło?
Twoim loginem jest twój adres e-mail. Hasło wybierasz sam podczas tworzenia Strefy Klienta. Powinno ono składać się z minimum sześciu znaków. Zapamiętaj login i hasło, gdyż będą one wymagane za każdym razem, gdy będziesz chciał zalogować się do Strefy Klienta. Login i hasło można zmienić w rubryce "Mój e-mail i moje hasło".